Neutrogena Visibly Clear Sivilce Temizleyici Jel 📌



Neutrogena 'nın cilt bakımı ürünlerini düzenli olarak kullanıyorum ve bir çoğundan memnun kaldım diyebilirim.💘



 Ürünün vaadi şöyle; tek adımda sivilceleri temizler, azaltır ve oluşumunu engeller. 

🦋Ürün akışkan bir yapıya sahip.Fotografta gördüğünüz gibi.Siz bu fotoğrafa bakarken ben baya baya ürün akmasın diye cebelleşiyordum. 😁


🦋Kokusu güzel.

🦋Dış tasarımını beğendim.Şeffaf kapağı ve kilitlenebilir pompalı başlığı benim hoşuma gitti.Kullanım açısından rahat.


🦋Kullanırken günde iki kere ıslak yüzünüze masaj yaparak uygulamanız gerekli.

Direk olarak sivilceleri yok ettiğini görmedim.Ama yüzümde ki fazla yağı ve makyaj kalıntılarını da güzelce temizliyor.Herhangi bir alerji, kızarıklık durumu ile karşılaşmadım.😽



Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.