Toni&Guy Saç Maskesi ve Işıltı Veren Saç Serumu

Merhabalar,
Saçımın nemlendirme ihtiyacı çok fazlaydı. İnanılmaz kuru ve sertti. Kuaförüm maske veya serum kullanmamı önermişti. Bunun üzerine Watsons alışverişimde Toni&Guy 'ın bu iki ürününü denemek istedim. 2-3 ay kadar oldu kullanalı. Sanırım artık tavsiye edebilirim. 💁

İlk olarak maske ile başlayalım. Toni&Guy Damage Repair yıpranmış saçlar için onarıcı saç bakım maskesi. Ürün 200 ml. Hemen kokusu hakkında bilgi vereyim. Maskenin kokusunu sevdim. Yoğun değil fakat daha kalıcı olmasını isterdim. Islak saça uyguluyorsunuz. 3-5 dakika bekledikten sonra durulayabilirsiniz. 🚿 Ben duştan çıkmadan hemen önce saçıma uyguluyorum. Tepelere çok az hatta bazen hiç değdirmiyorum. 5 dakika bekleyip duruluyorum. 



Saçlarıma genel anlamda bir yumuşaklık verdi. Uçları eskisinden daha az kuru. O nemliligi fark edebiliyorum. Duştan sonra saçımın daha rahat taranmasını da sağladı.

Seruma gelince elektriklenmeye karşı da kullanılan serum yoğun ışıltı verdiği iddiasında. ✨ Serum 12 ml. iceriyor. Avucunuza bir iki damla sıkıp uçlarına kullanabilirsiniz. Durulamanıza gerek yok. Ben özellikle fön çektirdikten sonra kullanıyorum. Elektriklenmeyi bir miktarda önlüyor ve saç uçlarını yumuşatıyor. 

Ürünleri Watsons'tan aldım. Watsons'tan veya online alışveriş sitelerinden temin edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.