Denebunu.com | Kasım Kutusu


DeneBunu'nun Kasım ayı kutusu gelmişti. Evet gelmişti ve ben yayınlamakta çok geç kaldım. Bitmek bilmeyen yoğun günlerimi bahane etmelimiyim bilemedim. Daha fazla bekletmeden Kasım kutusunu incelemeye başlayalım. 🍁


Sonbahar ayına uyumu ile dış tasarımı benden artı aldı. Cidden bu yönden çok başarılılar. Kutular hep harikulade tasarım ile hazırlanıyor. 👏🏻 Kutu içinde yer alan ürünlerden Duru granül matik sabun çok fazla tercih etmeyeceğim fakat memnun kaldığım da bir ürün oldu. Çamaşır makinesi için uygun bir ürün ve yumuşatıcı özelliği de var. Benim alışkanlığımdan olsa gerek devamlı olarak kullanacağım bir ürün değil. Colour Catcher renk koruyucu mendil ise etkisini tam ayırt edemediğim bir ürün oldu. İçerisinde 2 adet mendil var. Bunu çamaşırlarınız ile kullanıyorsunuz. Ben hep sıvı deterjanlar, koruyuculara alıştığım için bu ürünleri kullanmak benim için zor oluyor. Dove şampuana gelince kız kardeşime verdim. Ben bitkisel şampuan kullanıyorum. En kısa zamanda bitkisel şampuan ile ilgili bir yazı yazacağım.

                                              

Gelelim Simple nemlendirici yüz temizleme jeline. Simple son zamanlarda kendisinden baya söz ettirir oldu. 🍃 Fiyatları uygun olduğu için tercih edilen markalar arasında yerini aldı. Malum son zamanlarda fiyatlar aşırı arttı. İnsanlar doğal olarak hem içerik hem de fiyat bakımından daha ortalama ürünlere yöneldi. 

                                              

Ürün içerisinde paraben, alkol,parfüm ve renklendirici bulunmuyor. Göze temas etmeden nemli cilde uyguluyorsunuz. İlk kullanımda memnun kaldım evet ama bu ürünler az miktarda olduğu için belirli bir kullanımdan sonra kesin bir şey söyleyebilirim. 


     

Kasım kutusu geç kalınmış bir içerik oldu. Ben paylaşmak istedim geçte olsa. Kutular ile ilgili bilgileri bir önceki DeneBunu yazımda paylaşmıştım.Daha fazla bilgi edinmek için DeneBunu.com 'a göz atabilirsiniz. 👀


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.