Elseve Mucizevi Yağ

Saç güzelleştirici yağ kremi, 6 çiçek özü yağından oluşuyor. 🌺 Benim elimdeki kuru ve sert saçlar için olanı. Sanırım bir çeşidi daha vardı. Islak saçın tamamına uygulayabilirsiniz. Durulamanıza gerek yok.

Ben saçımın tamamına uygulamıyorum. Banyodan sonra saçımın orta kısmından başlayarak uçlara doğru uyguluyorum. Çünkü ben saçımın üst kısımlarına  sürdüğümde sanki yağlanmış gibi geliyordu. Üstlere doğru uyguladığımda temiz bir his vermedi açıkçası. Ama uç kısımlarına severek uyguluyorum. Hem yumuşatıyor hem de kokusu çok güzel. Saçınıza çok az miktar sürmeniz yeterli olacaktır. Az bir miktar yeterli olduğu için uzun sürede kullanılıyor. Bu açıdan benden artı aldı. 🖤


Ürünün kullanım tavsiyeleri şu şekilde;

✨Saçın boy ve uçlarına uygulanarak saçı yoğun bir şekilde besler.

✨Kurutmadan önce saç, boy ve uçlarına uygulanarak saçı 230 *C ısıya karşı korur.

✨Son dokunuşta saç, boy ve uçlarına uygulanarak saça parlaklık ve yumuşaklık kazandırırken kusursuz şekillendirme sağlar.

Bitince kesinlikle ikincisini alacağım bir ürün. Saçta ağırlık yapmıyor. Sadece dediğim gibi ben üst kısımlara uygulamak istemiyorum. 🙇 Bu benden de kaynaklı olabilir. Genelde bu tarz ürünleri saçlarımın uç kısımlarına uygulamayı seviyorum. Siz isterseniz üst kısımlara da uygulama yapabilirsiniz. Üstelik saçı elektriklenmeye karşı da koruyor. Kullandığınızda bunu büyük oranda fark edersiniz. Ben duştan çıkıp uyguluyorum daha sonra saçımı kurutuyorum ve öncesine oranla saçımın kabarmasını azalttı. Bundan şikayetçiyseniz eğer sırf bunun için bile alabileceğiniz başarılı bir ürün. 👌

2 yorum:

  1. Blogunuzu zaman zaman ziyaret ediyorum. Çok güzel çalışmalarınız var. Başarılarınızın devamını dilerim. Benim de daha dört aylık bir blogum var, bu konuda çok bilgi sahibi değilim. Benim blogumu da zaman zaman ziyaret etmek ve yorum yapmak suretiyle desteklemenizi bekliyorum. Herkese iyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Bloğunuzu inceleme fırsatı buldum ve açıkçası aynı zamanda çok başarılı buldum. Emeğinize sağlık. Mutlaka takipte kalacağım.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.