L'Oréal Paris Unlimited Maskara

Herkese merhaba,

L'Oréal markasının uzun süre geçmeden çok söz edilen maskarasından bahsedeceğim bugün.L'Oréal Paris Unlimited maskara 7.4 ml ürün içeriyor. Yani böyle kısa olduğuna bakmayın, içi dolu bir ürün.


Maskara başlığının oynar yapıda olması tüm kirpiklere rahatlıkla uygulanmasını sağlıyor. Özellikle kısa ve seyrek kirpikleri olanlar için tavsiye ediyorum. Başlığı oynatarak alt kirpiklere de kolaylıkla uygulama yapabilirsiniz.


Sevmediğim kısım ise ıslak yapıda olması. Bana yapısı fazla ıslakmış gibi geldi. Üstelik 2. uygulamada hafif topaklıklar fark ettim. Tabi bunun için hakkını yiyemem. Ciddi anlamda güzel uzatan ve tüm kirpiklere erişen bir fırça yapısı var. Dolgunlaştırma konusunda gayet başarılı. Kullandığım zaman maskaramı sorunlar oldu. Bu nedenle bazı begenmediğim yanlar olsada bende artıları daha fazla olan bir ürün oldu.


Üstelik kokusu hoşuma gitti. Yazılarımı takip edenler bilir. Bu tarz makyaj ürünlerinde koku hassasiyetim var. Bazı maskaraların kokusu ağır oluyor. Bunda öyle bir şeye rastlamadim. Fiyatına gelince bence fazla pahali. 74.90 gibi bir fiyatı vardı. İndirimde 43.90 a falan düşüyor sanırım. Ben aldıktan 1 gün sonra denebunu.com da kutu halinde 44 TL ye satılıyordu. Aşırı üzülmüştüm buna. Eğer alacaksanız indirimi bekleyin ya da bu tarz kutulu setlere bir göz atın. Çok fazla para vermemiş olursunuz. Yeni yıl indirimleri de yaklaşıyorken biraz daha bekleyin almak için acele etmeyin derim. 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.