Pivada.com | Ayaklı Müze

Sevdiğim internet sitelerinden biri olan Pivada'da çok güzel ürünler yer almakta. Genel olarak sanat içerikli ürünler var. Birçok ressamın harika eserlerinin iceriklerinden oluşturulmuş küpeler,kolyeler,çantalar bulunuyor. 🎨


Pivada.com aslında sanatçıları tanıtan yazılar, belirli incelemeler, eserler üzerine arastirmalar bulunduran bir site. 🗿 Menü kısmında mağaza bölümü var. Buradan ürünleri inceleyebilirsiniz.


Kargom 2 gün içerisinde elime ulaştı. Ben Picasso'nun Ağlayan kadın portresini içeren bir kolye aldım. 🖼️ Fiyatlar gayet uygun. Ürün kalitesi iyi. Üstelik kutularını da begendim. İçinde aldığınız ürünün bir kartı bulunuyor bu da bence çok hoş.
İçime sinen bir online alışveriş oldu.


Pivada'dan ilk alışverişimdi. İlk alışverişimden gayet memnun kaldım. 🤗

3 yorum:

  1. Tavsiyeniz için teşekkürler, bu siteyi inceleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Böyle tanıtım yazıları insanlara çok faydalı oluyor.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.