Çağlar Boyu Quidditch | Kitap Tavsiyeleri 📑



Hogwarts Okul kütüphanesinde bulunan hemen hemen her Quidditch hayranın elini uzattığı kitap. 🕯️
Sizlerde ya bu Quidditch nasıl bir oyun, meşhur Altın Snitch nereden geldi, Bludger’lar nasıl ortaya çıktı diye merak ediyorsanız hemen kitabı alın derim. ✍️ Bu küçük kitabımızın fiyatı sadece 7₺. D&R 'da bulabilirsiniz. 🔎




Kitabımızın yazarları Kennilworthy Whisp ve J.K. Rowling. Kitabın orijinal adı Quidditch through the Ages. Seri adı  Harry Potter Serisi Ek Kitabı II.

Gelelim kitabımıza. HP hayranları, izleyenleri meşhur Quidditch maçlarını iyi bilir. 🏆 Kitap Quidditch maçlarının nasıl ortaya çıktığını, izlediğimiz Quidditch 'in nasıl bugünki haline geldiğinden bahsediyor. 💭




Kitap 10 bölüme ayrılıyor.Quidditch ile alakalı her bilgiyi barındırıyor.Anlatımlar çizimlerle çok güzel bir şekilde desteklenmiş.🖌️ Eski süpürgelerin çizimleri, ilk Quidditch sahası ve Altın Snitch çizimleri kitabı tamamlamış. Hiç bilmediğiniz bir geçmişi okurken, okuduklarımızı gözümüzde canlandırmamız zor olurdu.Bu yüzden çizimler benim için kitapta çok büyük bir artı ve hayal gücü. 😍




Quidditch 'in Dünya'ya yayılışı kıta kıta ele alınmış resmen. 🏟️ Eski Quafflelar ile modern Quafflelar yine güzel bir şekilde resmedilmiş ve anlatılmış.Bilmiyorum okuyanlar ne düşünüyor ama ben bu kitapta çizimlere bayıldım. 🎳

Sıra geldi kitapta en sevdiğim,en etkilendğim kısma.Tabi ki ünüyle meşhur Altın Snitch.
Snitch'in nasıl bugüne geldiği ise beni çok şaşırttı. Aslında bir kuş olan Altın Snitchler çevik ve çok hızlılarmış. 🕊️ Oyunlarda kullanılıyor ve kuşu öldürene ödül dahi veriliyormuş. Buna dayanamayan duyarlı bir grubun uzun uğraşlarından sonra bu minik kuşlarımız özgürlüğüne kavuşmuş. 💸




Gelelim Comic Relief'e.. J.K Rowling ne kadar düşünceli, iyi kalpli bir kadın. Kitap gelirini Comic Relief'e  adlı İngiliz hayır kurumuna bağışlıyor. 💰Amacı yoksul ülkelerde ki, yoksul insanlara yardım etmek olan bu güzel kuruluşa bu kitabı alarak sizlerde yardım etmiş oluyorsunuz. 🖤




Okurken gerçekten eğleneceğinizi düşünüyorum.Harry Potter hayranıysanız zaten hemencik okuyacaksınız. 📖 Aman benden söylemesi çok dikkatli olun kitabı okurken. Zira üzerinde halen Madam Pince tarafından yapılan klasik kütüphane kitaplarını koruma büyüsü var. 🔮 Bu nedenle kitabı incitmemeye özen gösterelim sevgili okurlar. 😁

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.