Kış Mevsimi için El ve Yüz Bakımı Tavsiyeleri ☃️

Merhabalar herkese; Kış mevsimi yaklaşırken sizlerle böyle bir yazıda buluşmak istedim. 😇

Malum kış mevsimi geliyor,havalar yavaş yavaş soğumaya başlıyor.Özellikle Ankara gibi nem oranı sıfır olan bir şehirde yaşıyorsanız kış zorlu geçiyor.Kışın artan iş yoğunluğu,okul dönemi,soğuk hava derken ellerimiz,yüzümüz kuruyor ve çatlamalar başlıyor. ❄️ Bunun için özellikle ellerimizi nemli tutmamız gerekiyor.Peki bunun için ne yapmalı?


Nem oranını sağlamak, ellerimizin kuruluğunu gidermek için hepimiz genel olarak farklı farklı kremler kullanıyoruz.Benim tavsiyem ve severek kullandığım Neutrogena'nın bu 2 kremi;

1-) Neutrogena Norveç Formülü Rahatlacı Bakım Kremi


2-) Neutrogena Norveç Formülü Böğürtlenli Besleyici Bakım Kremi


Sonuçta Norveçli balıkçılara çözüm buldularsa bize de bulmuşlardır dedim. 🎣 😁 Yaklaşık 2 yıldır bu ürünleri kullanıyorum.Gelelim ürünün kullanımına ve bize vaad ettiklerine.

🌨️ Neutrogena Norveç Formülü Rahatlacı Bakım Kremi: Resimde mavi kapaklı olan bu krem el,yüz ve vücut kremi.Krem kuru ciltler için etkili nemlendirme vaad ediyor.Yağsız ve hafif olan formülü günlük kullanıma uygun.



🌨️ Neutrogena Norveç Formülü Böğürtlenli Besleyici Bakım Kremi : Tabi ki kremin böğürtlenli olmasına şaşırmadım.Çünkü İskandinav altını olarak bilinen Norveç böğürtlenin ünü baya meşhur. 🍑 Böğürtlenli krem hassas ciltler için uygun ve günlük olarak tüm vücudumuza uygulayabiliriz.Ben duştan sonra uyguluyorum genelde.



Açıkçası Neutrogena'nın kremlerini çok seviyorum.💙 Üstelik çantamıza atıp taşıyabileceğimiz şekilde olan tasarımları da var.Bu çok çeşitliliği de bir çok yönden avantaj sağlıyor.Bu kadar çok memnun kalmamda ki neden ise;

🙈Kremlerin katı yapıda olması.Bu benim için bir etken çünkü çok böyle sıvı, vıcık vıcık kremlerden hoşlanmıyorum.

🙉Nemlendirmesi yüksek oranda iyi.Nemlendirmeyi uzun süreli olarak sağlıyorlar.

🙊Ve tabi kokusu.Özellikle böğürtlenli kremin kokusu bir harika.Çok ferah bir kokusu var.


Kışın düzenli olarak kullandığınızda çatlayan ellerinizle, kuruyan cildinize elveda diyeceğinizden eminim. ⛷️ Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. 😚

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.