L'oréal Paris False Lash Superstar Maskara


Herkese Merhabalar. 🤗
L'oréal 'in sevdiğim ürünlerinden olan bu maskarayı paylaşmak istedim sizinle. Maskarayı ben 55₺ ye aldım. İndirim de 30-35₺ gibi bir fiyata düşüyor. Ürün 1 ve 2. kısım olmak üzere iki kademeden oluşuyor.


1. Kısım: Beyaz baz fırçası topaklanma önleyici. Ortası ince kıyıları bombeli yapıda. Bunu uyguladığımızda kirpiklerimiz bembeyaz oluyor. 2. kısıma geçmeden hemen önce beyaz bazlı kısmı uyguluyoruz. Bazı kat kat uygulamanızı önermem sonra siyah maskaralı kısımla kapatmak zor oluyor.



2. Kısım: Birinci kısmın kurumasını beklemeden 2. kısma geçiyoruz. İkinci kısım simsiyah bir maskaradan oluşuyor. Fırça yapısının kavisli olmasını çok sevdim.




Üründe uzun ve kalkık kirpikler elde etmemiz amaçlanmış.Kavisli yapısı kısa olan kirpiklerimde çok işe yarıyor. 👍

Bazla kullanıldığında tek hamlede uzun ve sık kirpikleri elde edebilirsiniz. Bazsız ise 3-4 hamlede bunu elde edebiliyorsunuz.Gün sonunda hafif düşebiliyor.Kıvamı yoğun bir yapıda.Çok ıslak sayılmaz. Ürünün kullanım süresi 6 ay ve toplamda 5 ml rimel.

Dış tasarımı metalik gümüş, siyah renkte bir ambalaja sahip. Ben dış tasarımını sevdim. Ürünü beğenerek kullandım, kullanıyorum da. Ürünü kullanırken herhangi bir göz yanması, kızarıklığı yaşamadım. ♥️


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.