Maybelline Fit Me Fondöten | 110


Herkese merhaba 🤗 

Bugün son günlerin popüler fondöteni ile karşınızdayım. İhtiyacım olmamasına rağmen daha Türkiye gelmeden ses getiren fondöteni kaçıramazdım.Hemen gidip almıştım. Uzun süre kullandıktan sonra yazmak istedim bu nedenle şuan bitmeye yakın.


Maybelline Fit Me Fondötende ben 110 numaralı olanı tercih etmiştim.Ten rengim açık olduğu için bana tam oldu. Ben baya beyazım tabi arakadaşlar o yüzden bu açıdan sıkıntı yaşamadım. Yapısı kullanığım diğer fondötenlere göre daha akışkan. Kokusuz denebilecek bir fondöten. Aslında bunu sevdim bazı fondötenlerin kokusu beni rahatsız edebiliyor.

Ürünün vaadleri şöyle;

Üzerinde MATTE+PORELESS yazıyor. Yani Doğal Mat Etkili Likit Fondöten.

Özel pudra içeriği ile parlamayı kontrol altına alır ve gözenekleri gizler.

Cilt rengine ve dokusuna kusursuz uyum sağlar.

Doğal, mat bir görünüm verir.

Başlangıçta ıslakmış hissi veriyor daha sonra pudralı bir bitiş sağlıyor.Çok problemli ciltlerde artı bir kapatıcı desteği gerekebilir ama ben kapatıcılığından gayet memnunum.

                      


Gözenekleri kapatma konusunda da gayet iyi. Cilt tonu eşitleme de çok çok başarılı diyebilirim. ♥️ Tek başına kullanıldığında dahi cilt tonumu tam olarak eşitledi. Kalıcılığı 8-10 saat sürüyor. Ben 22₺ gibi bir fiyata almıştım. Fiyatına göre başarılı bir fondöten Fit Me❗

Kullandığım sürede herhangi bir alerjik reaksiyon, kızarıklık, sivilce, yanma gibi sorunlarla karşılaşmadım.


Ojeler; Golden Rose-25 ve 73, Pastel-107

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.