Babil.com | Online Kitap Alışverişi

Aşırı memnun kaldığım online alışverişimden bahsedeceğim bugün. Babil alışverişim elime çabucak ulaştı. Üstelik ArkaKapak dergisi ve iki ayraç hediye olarak geldi. 🎁 Benim Babil'den ilk alışverişimdi. Sipariş verdikten 1 gün sonra kargo elime ulaştı. Ayrıca internet adreslerinde çok güzel indirimli setler bulunuyor. Diğer sitelerde bulamayacağınız yayınevleri var ve hepsinde indirim oluyor. Yayınevlerinin çeşitli olmasıda beni memnun etti. 📚


Ben Babil.com 'dan bir kitap aldım. Aras kargo ile sipariş verdim. Kargo ücreti 5.90 tl. 🚚 Genlerimizden İbaret değiliz kitabını 17.50 TL'ye aldım. Bu kitabin indirimli fiyatı. Kesinlikle güvenerek sipariş verebileceğiniz bir internet adresi. Bence bir çok internet adresinden daha güzel indirimler ve yayınlar sunuyor. Memnun kalacağınız kesin. 🤗

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.