Pure Beauty BB Cream 🌸

Pure Beauty markasının Bulgarian Rose BB kremi kullandığım BB kremler arasında memnun kaldığım bir ürün oldu. Kapatıcılığı orta derece. Ben yoğun kapatıcıları kullanamadığım için genelde BB krem tercih ediyorum. 💆 Kış aylarında nemlendirici ile kullanabilirsiniz. Ama yaz aylarında nemlendirici kullanmayı ben pek tercih etmedim. Çünkü hafif yağlanma yaptı cildimde, nemlendirici ile kullandığımda. Pembe alt tonlu olmasına rağmen ben sarı alt tonlu cilt yapısına sahip kişilerinde kullanabilecegini düşünüyorum. Sarı alt tonda olanların cildini daha aydınlık ve parlak gösterebilir. ✨

                               

Ürünün tasarımını sevdim. El izi olacak bir yapıda değil. Bu açıdan iyi. Yapısı diğer BB kremlere göre daha sıvı. Fakat cildinize uyguladığınızda hemen kadifemsi bir yapı alıyor ve cilde oturuyor. Parfüm kokusu yok. Bunu çok sevdim. Çünkü bir çok yüz ürünü buram buram parfüm kokuyor. Bu hem içeriğinde çokça kimyasal olduğunu gösterir hem de kokuya hassas bireyler için veya astım vb. hastalar için kullanışlı olmuyor. 😷

BB krem SPF 42 güneş koruyucusu içeriyor.Cildiniz çok kuru degilse karma bir cildiniz varsa ekstra güneş koruyucu kullanmanıza gerek yok.  ☀️ Aynı zamanda ürün içerisinde alkol,paraben,lanolin bulunmuyor. Kore markası bu ürünü Watsonslarda bulabilirsiniz. 36.90  gibi bir fiyatı vardı. Ben %40 indirimle almıştım. Pure Beauty markasında çok fazla %50 indirim olmuyor. Fiyatına göre bence gayet kaliteli bir ürün. Piyasada bulunan birçok BB kremden daha iyi. Bu açıdan şans verebilirsiniz. Wet'N Wild fırçalarını da Gratis mağazalarından temin edebilirsiniz. 👋🏿

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.