DeneBunu.com | Ağustos Kutusu

Merhabalar 🍒

Denebunu Ağustos kutusunun tatlılığıyla yazmaya baslayayım. Öncelikle kutuların yaz ayları için olan tasarımını çok beğendim. İç açıcı, cıvıl cıvıl bir tasarım olmuş. Kutunun içinde gelen ürünlere geçmeden önce bilmeyenler için DeneBunu.com 'dan bahsedeyim..💭


Denebunu sürpriz kutular gönderen, kutuların içinde belirlediğiniz ihtiyaçlara göre numune ürünler bulunduran ve bu hizmeti tamamen ücretsiz yapan bir internet sitesi. 🎁 Benim aşırı beğendiğim ve desteklediğim, örnek aldığım bir girişimcilik örneği aynı zamanda. Öncelikle üyelik başlatıyorsunuz. Üyelik tamamlarken belirli bir anket oluyor kullandığınız ürünler, tercih ettiğiniz markalar vs. bu sorulara cevap veriyorsunuz. Üyeliğinizi tamamladıktan sonra aylık olarak takip ediyorsunuz. Instagram gibi sosyal medyalardan takip edebilirsiniz. Orada duyurular oluyor. Mesela storyde Ağustos Kutusu yayında şeklinde duyuruda bulunuyorlar. İnternet adresine girip kutunun size uygun olup olmadığını görebilirsiniz. Şunu söylemeliyim ki bu kutular her ay çıkmıyor 3-4 ay üst üste çıkmayabilir. Her ay üst üste çıkadabilir. Benim bu 3. Denebunu kutum.  Bundan önce Ekim ve Nisan aylarında almıştım. 🍓


DeneBunu.com 'da aynı zamanda Exclusive kutularda bulunuyor. ✨ Bu kutular ücretli. Dilerseniz bunları da temin edebilirsiniz. Hem sıklıkla sürpriz kutular hazırlanıyor. Bunlarda yine ücretsiz olabiliyor. Ama sürpriz kutuları sıkı takip edin çünkü çabuk tükeniyor. 🙄 Bunun dışında internet adresinden çok güzel makaleler,içerikler, videolar yer alıyor. Bunları da yine takip edebilirsiniz.


Denebunu 'nun en iyi yanı çeşitli ürünleri almadan deneme şansı yakalıyorsunuz. Bu hepimiz için iyi. Beğenmediğimiz bir ürüne para vermek durumunda kalmiyoruz en azından. Gönderilen numunelerle ilk deneyimimizi yapmış oluyoruz.

Şimdi gelelim Ağustos kutusuna. Bana gelen ürünler;

🐣L'Oréal Paris Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem 10 ml (2 adet)

🐣Le Petit Marsellais Akdeniz Çileği Duş Jeli 10 ml

🐣Eti Lifalif Müsli Bar Kuruyemişli 35g


L'Oréal Paris Elseve mucizevi yağ kesinlikle benim favorim. Aslında ben bu ürünü kullanıyorum. Bu nedenle numunelerin gelmesi bir şeyi değiştirmedi ama olsun. Saçınız kuruyken de kullanılabilirsiniz bu ürünü ama ben daha çok banyodan sonra kullanıyorum. Bu üründen memnunum. Nemlendirme konusunda gayet iyi. Üstelik kokusu da güzel ve saçınızda kalıyor.  🚿


Le Petit Marsellais markasının çilek duş jelinde de beni en etkileyen şey koku oldu. 🛀🏻 Evet benim bu koku hassasiyetim her yerdeee.. Bu markanın duj jelleri gibi sabunları da bir harika.

Eti Litalifi beğendim. Bana Nesfitten daha tatlı ve doyurucu geldi. 🍫 Sanki içerik olarak daha zenginmiş gibi geldi. Tabi ben ara öğünde tükettim. Bu da etkili olmuş olabilir doyuruculukta.

Benim Ağustos kutum böyle. Sizde bu şekilde kutulardan yararlanmak isterseniz DeneBunu.com 'a hemen üye olabilirsiniz. 🎀

2 yorum:

  1. Bir ara bende araştirayım çooo guzel geldi gozlerime 😂 💙

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.